Det här med sovmorgon..

Varför ska det vara så svårt att ta sig upp på morgonen?? När jag var hemma i Piteå hade jag absolut inga problem med att kliva upp klockan 9. Men nu... Jag sov till halv tolv idag och jag hade lätt kunnat sova en timme till. Jag la mig inte speciellt sent igår heller så det beror inte på det. Så konstigt bara.. 

Hursomhelst... idag har jag ingenting planerat. Kan hända att jag tar mig ut på en promenad men annars vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Vädret är inte det bästa heller så jag kan inte lägga mig med en bok ute i solen. Jag kanske får sätta mig och se live-DVD:n med Beyonce som jag köpte i USA. Så får det bli!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0