Måndag 15 juni kl 17.55

Ännu en dag har gått och Therese har inte gjort något vettigt. Hur ska det här sluta!? 
Nä, skämt åsido, jag har ju faktiskt sommarlov så jag får slöa, sitta i soffan framför tv:n eller med datorn i knät hela dagen om jag så vill. Även om jag kan bli fort less på det... Man blir lite rastlös liksom.

Sitter och ser lite på gamla avsnitt av The Hills som går på MTV just nu. En riktigt bra serie tycker jag. Kan bli helt uppslukad. Men det kan jag ju bli av de flesta serier i och för sig. :)

Just det, idag har jag ju faktiskt suttit och trixat med min blogg. Hade några ideér men det gick inte riktigt att göra som jag ville. Så detta är resultatet. Är rätt nöjd ändå, med tanke på att jag satt mer än en timme och trixade. 

Nu ska jag ta min telefon och ringa min kära vän Ida. Kanske blir det en myskväll ikväll. Var väldigt längesen!

Avslutar med en bild från lördagkvällen då jag satt hemma med kalla tår!


Kommentarer
Postat av: Sofie

När jag sitter hemma sådär och inte har något att göra så slutar det alltid med att jag äter. Jag tror jag måste ha någon störning av något slag.. haha, inte konstigt att fetma är ett sådant problem! :D

2009-06-15 @ 18:27:42
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0