Känns ju sådär...

Måndag imorgon, vilket betyder en ny vecka och den nya veckan innebär jobb för min del. Imorgon kl 08.00 drar det igång, sommarjobbet. Känns ju sådär måste jag säga.. Lite mer ledigt hade inte gjort så mycket. Men det är bara att ta sig i kragen och gå upp. Det blir säkert en bra jobbsommar. Jag hoppas på det iallafall. Bra och vettigt folk som man kan prata med vore trevligt. Och humana arbetstider.. Vill inte kliva upp 5 VARJE morgon i år. Men men ska väl tänka lite på pengarna också. Det ska ju bli kul att få tjäna lite pengar, så man kan hitta på saker i sommar och inte bara snåla och leva på päronen. Nä, det här kommer nog bli bra. Jag försöker intala mig det nu! :) Men hur i hela världen ska jag komma upp imorn....?

Var ute på en promenad ikväll med en god vän och fyyy va kallt det var! Det behövdes vantar, mössa och nästan långkalsonger. Nämen, det var verkligen svinkallt! Brrr. Man kan inte riktigt tro att det är 8 juni.

När jag kommer hem från jobbet imorn blir det dessutom kalas. Mamma fyller år imorn och på lördag fyller min syster år så vi slår ihop det och har ett enda stort kalas imorgon. Då blir det tårta igen och en massa kakor och släktbesök. Det blir trevligt! Återigen får jag träffa lite släkt som jag inte träffat på ett tag. Mina småkusiner kommer nog inte vara så små längre.

Nu ska jag se på ett nytt avsnitt av The Hills sen ska jag nog släcka så jag hinner få några timmars sömn innan klockan ringer 06.45 imorgon bitti..

Godnatt hörni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0