Herregud!!!

Detta tåls att säga igen; Beyonce är en gudinna!! Hon sjunger som ja inte vet jag, som nån onaturlig varelse. Hon skriver fantastiska låtar, hon dansar helt otroligt och hennes utstrålning är ju enorm!

Har nyss sett klart hennes live DVD, det är därför jag är så här lyrisk. Jag har sett den förut men jag blir lika amazed varje gång. Ojojoj.... Vissa låtar kunde jag inte hålla tillbaka tårarna på. Irreplaceable och Flaws and all var två av de bästa låtarna. Så otroligt bra texter!

Det är så roligt, jag blir väldigt inspirerad och känner att jag bara vill musicera hela tiden. Musik är ju det bästa som finns. 

Nä men om man kanske ska ta och göra något av den här dagen kanske.... eller!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0