Grått och trist ute

Idag har det återigen varit grått och tråkigt väder ute. Regnat har det också gjort. Blä. Ingen sol. Kom fram solen! Jag vill ha sommar nu ju. Kom igen nu!!

Idag har jag fått iordning två låtar och mitt musikCV som jag ska skicka iväg till skolan. Jag har sökt en kurs där de behövde inspelning på hur jag låter och lite musikaliska erfarenheter. Kursen heter Rytmisk Vokalensemble och kommer ha några gästlärare från The Real Group. Skulle vara roligt om man kunde få läsa den kursen faktiskt. Har saknat att sjunga i kör sen jag började på musikhögskolan. Genom hela mitt liv har jag sjungit i olika körer så det sitter som i mig kan man säga. Sen är det ju kul att få ha kända gästlärare också. Jag hoppas jag får läsa kursen!

Idag har jag som sagt fixat det, suttit lite vid datorn och slösurfat, sett på tv och sovit länge... igen! Jag förstår inte detta. Imorrn ska jag INTE sova till 11. Det kan jag inte förresten, ska gå och kolla på studenterna tror jag. Syrrans bästa kompis tar studenten så jag ska kika på henne lite.

Nu blir det middag. Antingen ska jag ställa mig och göra våfflor eller så äter jag rester sen igår. Våfflor var ju längesen i och för sig... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0