En kväll på motorcykel

Ikväll har jag och pappa åkt runt i stan på motorcykeln. He va nice kan jag säga. En otrolig känsla att sitta på en motorcykel, en frihetskänsla. Allt känns så nära när man åker omkring och man ser saker på ett annat sätt. Sedan får man lätt ont i rumpan också, men det är en bieffekt man får räkna med när man cruisar runt i närmare tre timmar. Hamnfesten äger ju rum i helgen i stan så vi tog ett x antal rundor nere i hamnen där folket var. Det var inget vidare drag där nere kan jag säga. Förutom när käglorna hade sin årliga vattenskidshow vid arenan. Då var det rätt mycket folk där. 

Det syns inte så bra på bilden men de åkte en massa vattenskidor iallafall

Vi tog en sväng upp på Varvsberget, efter ett besök på MAX, och kollade in den fantastiska utsikten över lilla Övik. Väldigt vackert, med solen som var på väg ner och allt. 

Örnsköldsviks hamn

Hoppbacken i förgrunden och staden i bakgrunden. 
Centrum skulle man kunna säga :)

Tidigare idag har jag gassat i solen och blivit ännu mer brun. I like it! Just nu har jag ett ganska markant streck på magen från när jag brände mig i LA men det har jag planerat att sola bort. Likaså mina otroligt fula streck på baksidan sen min lilla brännskada, också gjord i LA. Jag är på god väg att jämna ut dem. 

Lördag imorrn då. Jobb för min del. Från 07.00 till 16.00. Heela dagen! Blir inte så mycket sol för min del. Men he gör kanske inte så mycket. När jag kommer hem ska vi nog grilla något gott kött och sen hade jag tänkt dra ner på hamnfesten en sväng. RixFm festival kommer då till stan och jag har lust att lyssna på Janet och Kim från Made In Sweden. Det kan nog vara bra. En massa andra artister skulle vara med också, typ Star Pilot och Erik Hassle, men de är jag inte så intresserade av måste jag erkänna. 

Nu blir det snart sängen så man kommer upp imorrn. 
Hoppas att just Din fredagkväll varit till belåtenhet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0