Only five days left..

Nu har jag endast fem dagar kvar av årets sommarjobbsperiod. Känns ju helt underbart skönt! Jag ska egentligen inte klaga för i sommar har jag inte alls jobbat så mycket som jag har gjort andra år, men jag behöver lite ledighet innan skolan drar igång faktiskt. Så man är ordentligt utvilad och peppad till att plugga igen!

Jaha...... har lite skrivtorka tror jag. Är lite trött i huvudet efter ett arbetspass med enbart kassatjänst. Man blir lätt sifferblind då. Och vimsig i huvudet. Samma meningar som rabblas om och om igen. "Hej, var det bra så?, vill du ha det på summan?" osv osv. Lite tjatigt efter ett tag. En arbetskompis fick frågan häromkvällen "Hur många gånger säger du Hej på en arbetsdag?" av en kund. Det var en bra fråga. Måste ju vara uppemot 100 gånger, eller kanske till och med mer. 

Så, vimsig och yr i huvudet som jag är, tror jag att jag säger godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0