26 juli 2009

Har parkerat min rumpa i Ida och Samuels soffa på Haga i Umeå. Lite lätt trött och sliten efter gårdagen, som blev sen och lite blöt. Men ack så roligt det var! Vi såg Lena och Orup på stora scenen, köpte otroligt god mat i ett grekiskt tält, drack cider, tittade på Circus Alfon som var så sjukt roliga, kissade i bajjamajjorna och dansade lite lätt till Timbuktu och Damn! En riktigt bra kväll helt enkelt :) Kom hem till Ankars någon gång efter 2-tiden men kom inte i säng förrän strax före 3. Hade bara tid att sova till halv elva idag så just nu är jag lite trött faktiskt. Men det går nog över :)

Det är tänkt att vi ska se film här nu men det går lite segt för herrskapet. I veckan är det tänkt att jag ska hjälpa frun och herrn i huset att packa lite flyttsaker och sen ska vi också repa inför ett gig i Pengsjö på onsdag. He bli som trevligt härne!:)

På torsdag åker jag upp till Piteå igen. Fredag blir det Lulekalaset och sen lite häng med mammsen och pappsen som kommer upp över helgen. Sedan får tiden utvisa vad som kommer hända veckan därpå. Ni kommer inte höra så mycket från mig de närmsta dagarna som ni kanske förstår. Har lite att göra!

Men ett litet låttips kan ni få, eller kanske två..

I Will Remember You - Sarah McLachlan

Det Finaste Som Finns - Viktoria Tolstoy

Okej, en tredje får ni också :)

Scared of Lonely - Beyoncé


Have it good everyhopa!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0