The Hills

Sitter och ser på The Hills på MTV, en realityserie om ett gäng som bor i Los Angeles. Man får följa deras liv på jobbet och hemma med deras vänner. En massa intriger hit och dit. Ganska roligt att följa ändå, serieberoende som man är! Man blir dessutom ännu mer sugen på att åka över till L.A... åh det måste bara gå att få ihop! Både tid och pengar! Nån som vet ett snabbt sätt att få ihop lite pengar?? :)
Det här med pengar är ett otroligt jobbigt ämne... Man saknar hela tiden den där extra slanten. Imorn kommer CSN-bidraget och mer än halva kommer försvinna till hyra, tv-licens och andra räkningar. Så surt! Men vad ska man göra... Skulle vara roligt att vinna 1 miljon på lotto! Skrapa triss i tv 4 eller nåt... :)

Igår såg jag film hemma hos Philip, tillsammans med Bea och Micke. Var väldigt roligt. Vi såg Role Models med han som spelar Stifler i American Pie. Sen såg vi ett avsnitt av serien Supernatural. Det var en läskig serie kan jag säga. Nästan så att jag drömde mardrömmar inatt. Jag lyckades skrämma upp mig lite när jag skulle kolla så att dörren var låst igår innan jag somnade. Lägenheten var kolsvart och jag inbillade mig att det var någon som jagade mig tillbaka till sängen. Men det var det ju inte... som tur var!

Idag var en sån dag när inget funkade. Övade lite efter lunchen och jag fick inget flyt i nånting. Kändes som att sjunga med under vatten eller nåt.. ni vet när man försöker skrika under vattnet men det låter inte så mycket!? Men jag har inte övat på några dagar så det kanske beror på det. Hoppas jag.... Ska försöka imorn igen och se om det går bättre.
Det börjar dessutom närma sig den veckan när jag tänkt ha min lilla examinationskonert. Känner mig inte speciellt redo för det egentligen. Har inte bestämt alla låtar än heller.. Plus att några låtar innehåller sånt som jag har lite svårt för just nu. Men det löser sig väl nog det med...
Det trevligaste den här dagen var det lilla hänget i Acusticumfoajén vi hade på eftermiddan! :)

Nu ska jag dra mig till kåren och lyssna på lite musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0