Det gick inte

Tog mig i kragen idag och ringde till Coop för att kolla om de behövde nå extrajobbare nu i vår, men det behövde de inte.... typiskt! Det var ju min plan, att jobba lite där. Men jag får tänka ut en annan plan nu. Kommer nog på nåt bra tillslut..

Idag har jag haft sånglektion och det gick faktiskt rätt bra ändå. Vi jobbade bara lite med den låten jag har haft svårt med och sa att vi ska låta den ligga lite, och gro! :) Sen sjöng vi jazz och det var roligt. Vi jobbade med att förändra melodin och fraseringarna och låten blev väldigt mycket roligare att sjunga bara därför. Det var en bra lektion!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska ta mig till.. vad jag ska göra härnäst!?
Jag har konsert inplanerat ikväll iallafall, vid 18-snåret... men till dess.. ska jag kanske göra nåt nyttigt, typ lua eller nåt.
Hmm... nä!! Jag ska ringa min kära syster tror jag faktiskt, snacka lite skit med henne! Det är guld värt! Hon gjorde mig glad igår när vi snackade i en och en halv timme. Love her! :)


Vi fular oss framför datorn hemma under julen!

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja, Veronica är ett guldkorn! =)

2009-02-26 @ 17:08:27
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: verran

Hihi! Sötnöt där :P Du är lika guld värd för mig som jag för dig!! <3

2009-03-06 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0