Dan före dan före dan före dopparedan...

Herregud vad jag är dålig på att uppdatera bloggen nuförtiden! Vet inte varför det blivit så här. Kanske bara är att jag inte orkat plita ner några rader varannan dag för att det varit så otroligt mycket den senaste tiden. Kanske är det att jag inte heller haft någon inspiration eller lust till att dela med mig av mitt liv de senaste veckorna. Jag vet inte, det har bara inte blivit av helt enkelt. Men nu hade jag tänkt att jag skulle försöka mig på en liten uppdatering.
Jag sitter hemma hos mina föräldrar i Övik och försöker hitta någon slags julstämning. Den har liksom inte riktigt kommit till mig ännu, även fast granen kläddes igårkväll, skumtomtarna har käkats ihärdigt, vi har sett Ensam Hemma och julmusiken har spelats på högsta volym. Kanske beror det på att alla julklappar inte är färdighandlade. Jag hoppas på mer julstämning i alla fall de närmsta dagarna! :)
Jag ser även fram emot alla möten med mina fina vänner under detta lov. Ska bli otroligt kul att se ansikten som jag inte sett på ett tag!! :D

Kommentarer
Postat av: IdaJ

Vad fin du är vännen!!

2009-12-21 @ 20:54:01
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0