SMASK 2010

Så var produktionsveckan av SMASK 2010 bortgjord. Det har varit långa och dryga dagar med mycket rep och mycket ljud. Jag har gått och lagt mig på kvällarna med alla smaskbidragen som en stor gröt sjungandes i mitt huvud. Jag har inte hunnit städa lägenheten, har inte diskat på hela veckan, har knappt varit hemma överhuvudtaget. Jag har inte hunnit med nästan någonting förutom SMASKrep (och några andra rep). En vecka med fullt schema. Men ack så roligt jag har haft! Så många otroligt coola, duktiga och fina människor det går på den här skolan. Med risk för att låta sentimental eller något liknande, säger jag nu att den här veckan blev långt över mina förväntningar. Jag har haft så himla roligt!! Det har varit värt varenda trött minut där jag suttit vid min körplats och önskat att jag kunnat få gå hem och sova istället :)

Här är lite bilder från veckan, som jag tagit med min mobil så ursäkta kvalitén.

















 

 

 

 

 


Scenen med orkestediket ovanför


Dirigenten och delar orkestern


Mina körkompisar :)


Delar av kompet. Väldigt suddigt...


Och en lånad bild från Facebook på orkestern utifrån publiken



Nu är det bara att ta tag i allt som hamnat i skymundan under den här veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0