Jag gillar inte oeffektivitet

Idag är det tisdag och jag har inte haft några lektioner. Skönt, tänkte jag igårkväll då jag låg i soffan och såg på Paradis Hotel(!). Jag hade hela dagen planerad. Skulle göra bort alla småsaker som hängt över mig i en veckas tid nu, för att komma ikapp lite. Jag skulle sätta in noter i min lilla fina sångpärm och även sätta ihop en pärm med bra sångövningar till mina elever. Plus lite annat! Men vad har jag gjort egentligen? INGENTING! Eller jo, städat undan lite här hemma och planerat lite, men jag har inte gjort något av det jag hade tänkt att jag så fint skulle hinna med idag. Suck!! En väldigt oeffektiv dag måste jag säga! (Jag vet att det heter ineffektiv.. ;) )

Snart ska jag få en fin middagsgäst och sen blir det träning med två andra fina människor. Kanske att morgondagen blir mer effektiv...

Avslutar med en bild på min snöbegravda syster från helgen hemma i Övik! Sjukt mycket snö hade vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0