Say hello to the new me

Jag har gått och varit måttligt less på mitt hår nu ett tag. Det har inte sett så bra ut, har jag tyckt, och jag har ett tag funderat på att färga det mörkare. Så idag hände det. Syrran drog på sig plasthandskarna och jag satter mig med en handduk över axlarna och sen körde vi. Håret kammades och det kletades in en massa mörk färg i mitt långa hår. En timme senare var det klart och detta är resultatet:
Bildkvalitén är inte den bästa men man ser ju färgen någorlunda. Jag trodde inte att det skulle bli så mörkt som det blev. På kartongen stod det mörkblond. Men jag är nöjd. Lite förändring dör man inte utav! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dax för en uppdatering snart tycker jag!!!!!!! det var trots allt två veckor sen sist ;)



Puss/I

2009-11-09 @ 22:33:29
Postat av: Anonym

Hehe.... ja vet! :) Det kommer snart ;)

2009-11-10 @ 20:08:30
Postat av: Anonym

Hehe.... ja vet! :) Det kommer snart ;)

2009-11-10 @ 20:09:23
Postat av: Martina

Fint! :)

2009-11-16 @ 17:31:07
URL: http://forstaklassbiljett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0