Fredagkväll!!!

Jag sitter just nu och vilar magen lite efter en god middag, makaroner och korv! Riktigt gott! Ska snart göra mig ordning för kvällens bravader. Förfest och sen Kåren där ett riktigt RIKTIGT bra gäng ska spela D'angelos musik. Satt och lyssnade lite deras soundcheck tidigare och det svängde som bara den. Kommer bli väldigt bra det här. Jag är peppad för kvällen kan jag säga... ojoj!

Som ni märker har jag inte varit så duktig att uppdatera bloggen den här veckan, så jag drar en liten snabbis nu. Måndag var en seg dag, gjorde ingen nytta tror jag.. Hade lua... Såg film på kvällen hos Philip. Tisdag; repade lite kör till Josefins konsert och sen lite med kompet. Onsdag; övade faktiskt lite på förmiddagen. Är lite stolt över att jag lyckades planka en låt den förmiddan :) Sen tog jag en promenad i solen! Torsdag; blev det sovmorgon!:) Resten av dagen var ganska seg. Gjorde en affisch med Alma till min lunchkonsert. Idag har jag repat och varit en sväng på stan. Det var min vecka. Inte hänt så mycket ändå, den har varit lite seg, eller jag har varit lite seg kanske jag ska säga! Men det får man vara ibland!

Jag har även skrivit ihop intresseanmälan för sommarjobb som jag har lämnat på Coop och Ica idag. Får se om de är nå intresserade av att ha mig där och jobba.. Hoppas hoppas!!

Sen vill jag ju också åka till USA.... vore så otroligt roligt!!!

Men nu ska jag göra mig fin för kvällen! ;)
Ha en superbra kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0