Fredag eftermiddag!

Fredag måste ändå vara veckans härligaste dag! Man gör sista dagen i skolan och sen är det helg! (oftast har man inga lektioner men man gör saker ändå för att kunna vara ledig under helgen!)
Den här fredagen har varit en bra dag. En väldigt skön förmiddag, lunch på skolan, lite trevligt häng med Jenni och nu har jag suttit och skrivit lua i biblioteket. En bra dag än så länge! Förutom två saker som har gått åt skogen.. eller inte riktigt åt skogen kanske.. Skulle boka ett PA till min konsert nästa vecka men så var det bokat redan hela den dagen - Piss! Sen skulle jag skriva ut affisch men skrivaren på service var trasig.... suck!!

Hoppsan, nu stänger bibblan så jag måste gå!!
Men hoppas ni alla får en riktigt bra och härlig fredagkväll! Det ska jag ha! ;)

Kommentarer
Postat av: verran

Typiskt att det var bokat! Men he årn se nå ska du se! :)

2009-03-22 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0