En underbar födelsedag

Gårdagen var en jättebra dag! Jag hade det verkligen hur bra som helst. Dagen började lugnt och bra! På förmiddagen satt jag och skrev lua, jag hade ett litet flow där ett tag. På eftermiddagen blev det staden en sväng för inhandling av lite mat och lite dricka och en ansiktskräm. Sedan fortsatte eftermiddagen med lite städning, varvat med matlagning och bakning av kladdkaka. Sen hoppade jag in i duschen, en halvtimme innan folket skulle komma på födeledagsfika. Prick halv sju bankade någon på dörren. David och Erik kom precis i tid för de hade tråkigt hemma. Sedan kom folket i jämn ström! Joel, Josefin, Philip, Alma, Micke.. var det nån fler?! Vi hade jättetrevligt med kladdkaka och lite vin!
Sen blev det en liten fest hos Micke och där var det betydligt mer folk. Jag fick det till 18 pers när jag räknade. 18 personer i en lägenhet lika stor som min. Det var varmt kan jag säga!

Jag hade verkligen en jättebra dag. Gjorde egentligen inte så mycket speciellt, men jag var bara otroligt glad! Som man ska vara på sin födelsedag! :D Det enda som saknades var en kram från mamma pappa och systeryster! Hade varit mysigt att få!

Nu ska jag ringa min mamma som är ensam hemma ikväll. Pappa är bara ute och spelar hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0