Jag borde...

...plugga!
Men jag vill inte.. Himla tenta!!! Dessutom börjar jag bli hungrig. Jag kanske ska äta lite middag och sen ta tag i all denna läsning. Så får det bli. Annars fastnar jag garanterat här vid datorn. Och det är inte bra.

En annan sak jag funderar på, hur kommer det sig att en månad kan gå så fort? Jag har varit hemma hos min familj på jullov i en månad(!) och det känns som att jag varit hemma en vecka. Så otroligt fort det har gått. Man vänjer sig fortare än vad man tror med att ha dem nära en hela tiden. Igår när de åkte tillbaka till Övik kändes det väldigt tomt. Men man vänjer sig ju vid det med, att inte ha de nära. Tur att det finns telefon!

Nä, middag sen blir det pedagogikläsning...
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med pluggandet! :)

2009-01-11 @ 20:47:08
URL: http://emmabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0