Himla LUA

Det är riktigt trögt att bara sitta och läsa en massa heela dagen. Man måste kliva upp varannan minut känns det som, för att man inte ska somna. Även fast jag varit uppe emellanåt råkade jag ändå somna en liten stund. Ögonen började grusas och jag la huvudet på kudden och mina ögon slocknade.. Sov kanske 20 minuter.  Jag tror dock att det egentligen bara var bra. Fick en liten powernap och förhoppningsvis lite mer energi till att läsa. Det konstiga är också att tiden går så fort när man läser. Jag vaknade strax före fyra och då gick jag och drack ett glas saft för att sedan fortsätta läsa. När Josefin senare ringer angående tentan, antar jag att klockan är kanske kvart i fem, så länge har jag ju inte suttit tänker jag. Efter att jag avslutat samtalet tittar jag på klockan och inser att jag suttit en och en halv timme. Klockan var 17.30... Egentligen inget konstigt med tiden i sig, bara det att det gick så fort.

Nu väntar jag på att ugnen ska bli tillräckligt varm så jag kan värma potatis till köttet som blev över från helgens middag. Ska bli gott med mat :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Tjohej! :D Har du hittat till mej?! Vad skoj! Det tackar jag för, nu vet jag ju var du håller till så då kan jag ju hålla koll på dej också. :)

Hon heter S*abo Volo´s Unni men jag kallar henne "Doris" . :P Hon ligger under min säng just nu för hon blir lite rädd när jag låter min dörr stå öppen. (Simson har jag stängt in i mammas sovrum!) Har du det bra?

Här nere regnar det idag, trååååkiiiigt....

kraam!

2009-01-13 @ 15:35:37
URL: http://www.sojf.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0