Äntligen

Nu är tentan gjord!
Det gick väl sådär. Vi får hoppas på att jag blir godkänd iallafall. Jobbigt att behöva göra en omtenta om någon månad eller två.. Men det tar vi då!
Nu sitter jag med datorn i knäet och ser på tv samtidigt. Njuter av några dagar ledigt igen. På måndag drar skolan igång på riktigt. Då börjar de nya kurserna och vardagsrutinen kommer tillbaka. Ska faktiskt bli lite skönt att få nån rätsida på vardagen igen, så man gör nåt vettigt!:)

Vet inte om jag har så mycket mer att tillägga idag, mer än att jag är glad att tentan äntligen är gjord!

Ett låttips kan ni få: 

Baby Blue Paper - Jill Johnson
superfin låt!

Harne därute!;)

Kommentarer
Postat av: Josofine

Hej igen min vän!:)



Tänkte bara säga att den första LUA-lektionen börjar den 20/1, alltså på tisdag. så du får ännu en dag ledigt!!:) Häääärligt!



Puss Puss.

2009-01-15 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0