Världens tröttaste måndag

Jag råkade försova mig idag. Vaknade fem över åtta och bokstavligt talat hoppade upp ur sängen! Tänkte att nu kommer jag aldrig hinna till tio i nio då vi skulle gå till lektionen. Men det gjorde jag... på nåt konstigt vis! Resten av dagen blev dock inte så bra. Har varit så fruktansvärt trött hela dagen. Tänker att man egentligen inte borde vara det när man fått sova lite extra... Så nu funderar jag på att lägga mig under filten och sova en liten liten stund.

Jag hade ett paket i brevlådan idag. Blev väldigt nyfiken på vad det kunde vara och vem det kunde vara ifrån. Men så kände jag igen handstilen och kopplade direkt. Ida hade skickat upp min tv-dosa som de råkade få med sig hem till Umeå när de var här för nån vecka sen. Nu slipper jag gå fram till tv:n för att höja volymen! :)

Jag måste börja fundera på att kanske jobba lite nån månad framöver nu också. Alma och jag planerar att åka till Los Angeles till våren så jag måste fixa lite pengar.... Det skulle vara så roligt om man kunde få ihop pengar så man kan åka! Det ska gå!!:)

Nu ska jag vila lite!

Kommentarer
Postat av: Dan Jonsson

Kul att du gillar mina bilder!!!



dan

2009-02-23 @ 18:40:41
URL: http://danjonsson.blogg.se/
Postat av: Alma Andersson

Det skaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gå!!! Kom igen!!

2009-02-23 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0