Tisdag

Ja, idag är det tisdag. Jag har varit uppe sen åtta, lite mer än en timme alltså. Har redan hunnit med frukost och ett avsnitt av Lipstick Jungle. För övrigt en riktigt bra serie!

Ska göra mig ordning för dagen jag har framför mig. Känner som på mig att det kommer bli en bra dag idag! :)
Har planerat att gå upp till skolan och öva vid tio-tiden. Innan det ska jag läsa lite LUA.... och sminka mig!

Just nu läser jag en bra bok av Marian Keyes som heter Är det någon där?. Läste den typ hela vägen hem i bussen i söndas, jag kunde inte sluta. Jag blir så otroligt berörd utav den, speciellt vid ett avsnitt, men jag vill inte avslöja för mycket! Ni får läsa den tycker jag!

Gospelkonserten hemma i Övik i helgen var väldigt bra! Det är alltid lika kul att vara på såna konserter, man blir så glad! All For One sjöng mig till gåshud kan jag ju säga. Otroligt bra! Saknar lite att vara med där faktiskt...

Nä nu måste jag göra nån nytta om jag ska följa min planering för dagen!
Ha det superbra därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0