Motivation

De senaste veckorna har varit några väldigt bra veckor för min del. Bortsett från någon enstaka dag då man känt sig allmänt less.. Jag har varit pigg och glad mestadels och haft motivation till att öva och göra läxor och sånt som är viktigt och det känns helt underbart att jag har den motivationen och även inspirationen! Tänkte på det nu ikväll när jag gick hem från min pianolektion. Förut har jag verkligen inte alls känt att jag velat spela piano, men nu, när jag också har övat, känns det helt plötsligt mycket roligare att spela. Jag fixar det jag ska spela och det svänger ibland! Jag frågar då mig själv, hur kommer det sig att den här motivationen kommer nu, efter ett och ett halvt år på högskolan? Varför fanns den inte här i början, eller i höstas? Konstigt.... Men jag är väldigt glad att jag känner så nu iallafall! Det ska jag ta tillvara på! :)

Idag har jag även köpt biljett till Studiomusikernas turné, "Best of..." Ska bli kul att se och lyssna på! :)
I helgen kommer även Ida och Samuel och hälsar på. Det ska bli trevligt att ses igen! Får se vad vi hittar på!

Nu ska jag fundera ut låtar till min konsert! :)

Kommentarer
Postat av: sofä

höhö, jag har gjort en ny blogg! Har du sett?:D

2009-02-14 @ 12:15:41
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0