Lördag

Ja så var det lördag igen. Skönt! Har fått sova ut idag vilket var välbehövligt. Vaknade före elva och låg kvar i sängen till klockan var halv tolv. Klev upp, gjorde mig en smoothie med vaniljyoughurt och frysta hallon och blåbär och satte på ett avsnitt av Lipstick Jungle. En ritkigt härlig start på lördagen!
Just nu sitter jag och funderar på vart jag ska börja. Har en del saker jag tänkt att jag ska göra idag. Sortera alla noter som ligger i en stor hög, plugga lite, planera en sånglektion och lite annat.

Gårdagen var trevlig. Vi hade en minimellanselsförfest hemma hos Alma och Andreas innan Jennis Lousie Hoffsten-konsert. En riktigt bra konsert för övrigt! Jenni sjunger blues så bra, det är verkligen hennes grej. Hade lite ståpäls på en utav låtarna! :) Sen bar det av till kåren där det var hyffsat med folk. Hade dock ont i huvudet nästan hela kvällen så jag kunde som inte riktigt njuta av allt till fullo. Jag gick hem vid halv ett nån gång för att jag inte pallade mer. Och det är jag glad över att jag gjorde faktiskt. Var så otroligt skönt att komma hem och lägga sig i sängen! Fast vägen hem var ju inte den roligaste kanske. Det var sååå kallt! Mina ben var alldeles knallröda när jag kom hem! Så blir det när man går ute i -18 grader!!!

Man kan nog förövrigt aldrig bli less på Coldplay. De är ju för bra! :) Lyssnar just nu på deras senaste skiva som har gått varm den här veckan. Kanonbra!

Nä, nu ska jag göra nåt annat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0