Ingen bra sångdag

Dagen började med att jag sov en timme längre i morse än vad som var planerat. Men jag behövde det! Jag är så trött nu, den där jobbiga kvinnoveckan ni vet.. Så det var bara skönt att få sova lite extra! :)
Jag läste lite LUA på förmiddagen, fixade lunch och gick sen upp till skolan för att öva lite. Men det gick inte så bra att öva.. var absolut ingen sångdag idag! Inte alls! Inget fungerade. Jag märkte detta ganska fort så jag tänkte att det inte var någon idé att fortsätta.. så jag la av! Men sen hade vi en väldigt bra och givande ensemblelektion på eftermiddan. Otroligt kul! Josefin ska ha konsert snart så vi repar in låtar för det! Blir nog bra!
Nu ikväll ska jag försöka lära mig texten på en jazzlåt jag har i sångläxa. Inte den enklaste texten direkt. Men det går nog!

Mycket nu... och mer blir det! Men jag ska inte klaga, absolut inte! Jag tycker om när man har en del att göra, jag blir som peppad utav det. Dock inte när det är alldeles för mycket att göra. Då vill jag bara krypa under täcket. Det får vara en lagom dos med saker att fixa och dona med! :)

Nä, nu är det en timme till Made In Sweden börjar på fyran. Den timmen ska jag göra effektiv! ;)

Låttips: Private Party - India Arie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0