Det är mycket nu...

Måndag igen. Känns som att veckorna bara flyger fram och att man inte riktigt hinner med. Tiden bara rusar iväg liksom. Men det kanske känns så för att man hela tiden har något att göra. Vilket jag tycker är bra, att man har nåt att göra! :)
Idag var jag upp till skolan på förmiddan för att öva lite. Passade på när vi nu inte hade någon lua-lektion på morgonen. Men måndagförmiddag är ju alltid måndagförmiddag. Man är som lite seg. Och öva den tiden är nog inte det bästa. Det gick lite segt... Så jag tar tag i det där imorn istället!

Till middag idag lagade jag en jättegod korvsås med morötter och lök som mamma gav som förslag. Tack mammsen - det var som sagt supergott!! :) Ibland har man slut på matfantasi och idag var en sån dag. Då är det tur att man har en mamma som lagar urgod mat och som har många recept på lager!

Vissa dagar önskar jag att jag hade haft systeryster närmare! Det hade varit mycket skönt, och roligt!! :)

Jaja... nu har jag inge mer att skriva!
Lyssna på Amos Lee om ni vill. Han är bra!

Kommentarer
Postat av: verran

Hihi, sötöga där! Till hösten är jag kanske lite närmare ;) <3

2009-02-11 @ 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0