Ännu en sån dag...

... där jag bara känner mig less på allting. Ingeting funkar eller går som jag vill! Känns som att jag bara klagar hela tiden men det har gått så dålig allt de två senaste dagarna. Hoppas verkligen att morgondagen ser annorlunda ut! Jag känner dock redan att det kanske börjar bli liite bättre... :)
Imorn ska jag dessutom försöka fixa mig ett litet extraknäck, får se hur det går med det.. Jag hoppas på nånting iallafall!

Sitter och försöker ladda inför en ny morgondag med lite gospel såhär på kvällskvisten.. eller natten kanske tillomed. Klockan är ändå efter tolv... men jag är verkligen inte trött än. Då är det lite svårt att lägga sig för att sova. Så jag kopplar av lite i soffan först. Just nu spelas Tye Tribbett i högtalarna. Rätt bra, men det blir nog Coldplay snart. Eller John Mayer.
Eller varför inte Eva Cassidy... Åh va musik är bra! :)

Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0