Saturday night

Lördag kväll i Piteå. Daniel Lindström spelas just nu i högtalaren, "Saturday Night". Spellistan på spotify erbjuder sedan Keith Urban, Melo, Alicia Keys, Carrie Underwood och lite Ole Börud såklart. Tv:n står på men med ljudet av, varför vet jag egentligen inte. Känns hemtrevligt på nåt sätt bara. Americas Funniest Home Videos går på kanal 5 precis. Inte jättekul men lite underhållande ändå. Ska precis till att göra mig några varma mackor hade jag tänkt. Syrran är i stan i helgen med gospellinjen och hon passade på att hälsa på lite gammalt mellanselsfolk ikväll sen kommer hon hit och ska sova här hos mig.

Idag har jag varit ruggigt effektiv. Det tog visserligen ett tag innan jag tog mig ur sängen men när jag väl gjort det blev det städning på högsta nivå. Jag plockade bort grejer från golven, diskade, dammtorkade, dammsög och duschade på lite mindre än två timmar! Det var ett nytt rekord för min del. Det blev fint i min lägenhet igen kan jag säga.
Sedan var det tänkt att jag och Jossan skulle skriva vårt körarr på skolan, men datorerna behagade inte logga in oss så vi fick gå hem igen. Surt, vi som var taggade!
Så nu ikväll har jag varit och lyssnat på gospellinjen nere i statskyrkan. Jättebra! Roligt att höra lite gospel igen, och sjunga med!

Nu ska jag ta tag i det där varma mackorna!


Kommentarer
Postat av: johan

Med Keith Urban, Alicia Keys, Carrie Underwood och lite Ole Börud blir det automatiskt en grym kväll :)

Carrie är gryyym, hon har nåt särskilt...och de andra också!

2009-04-07 @ 10:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0