Jag älskar verkligen solen

Idag har jag och syrran varit ute i solen och promenerat. Det var riktigt riktigt härligt må jag säga. Vi var ute vid 11 och det var redan då 15 grader varmt. Mumma! Sen när vi kom hem kunde man ju inte gå in så jag satte mig på bänken på framsidan mot väggen och solade. Jag har tillomed fått lite färg på i ansiktet. Bara lite. Det var oerhört skönt. Var nog närmare 20 grader där vid väggen. Ojoj, mycket skönt! :)

Vi har även gjort en väldigt god middag ikväll. Skivade bakad potatis som chips fast lite tjockare och stoppade in i ugnen. Sen tog vi kyckling och gjorde ett snitt i och fyllde med vitlöksost och sedan virade vi bacon runt kycklingfilén och även det in i ugnen. Otroligt gott! Serverades med bearnaisesås, fetaost och körsbärstomater.

Nu är det tänkt att vi ska se John Mayer Live men jag har fastnat här vid datorn, som är så lätt. 

Have it well out there!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0