Jaaa..

.. jag är äntligen frisk!!! Finally! :D

Jag får dock ta det lite lugnt med vad jag äter och hur mycket jag äter. Men det får jag ha överseende med, jag är frisk iallafall. Så otroligt skönt.

Dagen ägnas åt tvätten, har redan hunnit avverka 4 maskiner och har 2 nya på gång. Jag hade en hel del tvätt kan jag säga. Sen blir det diskens tur. Har disk sen en vecka tillbaka! Sjukt! Men det går nog fort. Jag är en fena på att diska. Bara att sätta på lite bra musik, som tillexempel Fred Hammond eller kanske Bachelor Girl, så försvinner disken som solen före regnet.... eller nåt! ;) Efter det blir det dammsugning och städning. Måste nog byta sängkläder också. Bort med alla sjuka baselusker! Bort bort!!

Ikväll ska jag äntligen ut och träffa lite folk för första gången på 5(!) dagar! Message:Divine spelar på kåren och det ska bli väldigt roligt att lyssna på. Det är ett riktigt bra gäng! Kul med lite gospel också. Det var ett tag sen!

Nu ser jag jättemycket fram emot att få komma hem till Övik nästa vecka. Ska bli så skönt! Kände inte det för en vecka sen men nu... Synd bara att päronen inte är hemma nånting. De har ju fått för sig att åka över till Amerikat. Herregud va alla åker över dit nuförtiden. Jag blir ju så sugen själv!

Hoppsan, nu ska jag hämta min tvätt!
See ya'll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0