En sjukt bra dag

Dagen idag har varit en bra dag... :)
Jag har egentligen inte gjort något speciellt roligt eller något helt fantastiskt som är värt att nämna. Det har bara varit en bra dag helt enkelt. 

Vaknade före tio, klev upp och åt frukost, såg lite tv, satt vid datorn ett tag, åt lunch, gick ut i solen och solade ett slag (blev jätteröd efter en halvtimme!) lagade middag, gick på promenad med Alma, pysslade med en film på datorn och nu sitter jag här och slötittar lite på tv samtidigt som jag kollar igenom vad som ska göras i veckan. Soft men väldigt bra dag helt enkelt. Humöret har varit på topp liksom! :) I like it!

Imorgon börjar ju då veckan om igen. Måndag och två lua-lektioner, med intressanta föreläsningar den här gången. Är inte så ofta det händer...  Sen ska jag ha min sångelev. Efter det blir det nog lite övning kanske.. 

Nu blir det varm choklad och knäckemackor med ost tror jag. Göda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0