Äntligen är kanske våren här

Kom precis in från solen! Vi har suttit ute på framsidan av huset och solat i nästan 2 timmar! Hur skönt som helst. Och varmt! Så otroligt varmt! Nu kanske våren är på väg. Äntligen säger jag då bara. Är så less på all snö nu så det finns inte. Låt det smälta bort genast.

Annars har det varit en skön och trevlig dag idag. Vi tog en lugn förmiddag med god frukost, syrran gjorde smoothies. Mumma! Sen åkte vi ner på stan en sväng men ångrade oss när vi insåga att vi inte hade några småpengar till parkeringen. Då åkte vi ut på skokanonen istället och hittade jättefina skor. Jag kanske tillomed har hittat ett par till Idas bröllop, men jag vet inte än om de kommer passa till klänningen, eftersom jag inte har någon klänning än... 
Efter skokanonen handlade vi lite mat. Det blev sill, rödbetssallad och lite andra saker. Vi tänkte att vi skulle fixa vår egen sill-lunch. Det blev riktigt gott kan jag säga. Fick lite inlagd strömming av farmor också så det blev en komplett sill-lunch!
Sen har vi suttit ute i solen som sagt. Jag säger det igen, så otroligt skönt! Jag höll på att somna flera gånger. Mmmm!

Ikväll väntar bastun och lite ansiktsmaskar. Ska bli skönt det med.
Ha en bra långfredag allihop! 
Glad Påsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0